vrijdag 8 augustus 2008

Orlando Attractions Magazine

Gisteren was er weer post uit Florida! Via internet had ik gelezen dat het Orlando Attractions Magazine via backorder nog verkrijgbaar was. Er bestaan nu 5 nummers van, het is een nieuw tijdschrift over alle attracties in Orlando. Ik vond het erg leuk om ze door te bladeren en ik ga zeker de artikelen goed lezen. We hebben er 3 ontvangen die ik had uitgekozen... onder andere deze:


Echt leuke voorpret... op de website zelf van Attractions Magazine staan ook nog leuke video's. Dat is altijd handig voor onze kids die nog niet kunnen lezen maar wel fervente YouTube fans zijn... Ze zitten er zo een uur achter als je het zoekwoord Pinokkio Musical voor ze intypt, hahaha! Het is 12.20 uur...ik ga een broodje eten en me in de 'tropische' regenbui storten, moet zo toch echt naar buiten!


Geen opmerkingen: