woensdag 16 juli 2008

Elmo at Seaworld

Hi hi,

Het lijstje met activiteiten wordt nu al voller... ik zag op disboards dat er op dat forum werd gesproken over een Breakfast with Elmo and Friends at Seaworld. Nou dat is iets wat de kids wel erg leuk zouden vinden. Genoteerd op het wensenlijstje zeg maar!



Vandaag is ook m'n gadget voor mijn toekomstige reisblogs binnengekomen, mijn ieniemienie (om in Sesamstraatstijl te blijven) pécéetje... de Asus EEE 9001. Nu alleen nog draadloos want ik krijg het hier in huis niet voor elkaar (kan aan de Experia box liggen van KPN, ik zou het anders niet weten, normaal zou het plug & play moeten zijn). Dus als iemand tips heeft hou ik me aanbevolen.

Nu nog 2 dagen en het is schoolvakantie. Vandaag kregen we het vrije dagen overzicht en ook 24 april stond erop. Ik balen, dat zou een extra Orlando-dag hebben kunnen zijn (als we niet al de tickets hadden geboekt). Maar toen ik wat beter keek bleek het alleen voor de onderbouw te zijn en volgens mij is groep 3 (waar Mauro naar toe gaat) straks Middenbouw. Dat betekent dat Milan wel vrij is op de 24e maar Mauro moet nog een dagje naar school. Dan kunnen we dus toch niet een dag eerder vertrekken. Ach ja, we laten het maar zoals het is!





Geen opmerkingen: