maandag 28 juli 2008

Post uit de States

Nou dat was leuk thuiskomen gisteren na het werk! We zaten heerlijk in de tuin te eten toen Andy ineens een envelop uit de USA te voorschijn haalde... van Discovery Cove! Gewoon de bevestiging maar het is zo leuk om het nog eens in 'het echt' te zien dat we echt naar DC gaan! Het is hier nu ook 28 graden dus misschien dat dat de vakantiestemming nog wat verhoogt!



Ik krijg nu vooral energie van het lezen van reisverslagen.... natuurlijk van Peet die morgen alweer terugkomt (en allang niet meer in Florida is). Oh wat is de tijd snel gegaan en ze was bijna een volle maand weg! Ik vind ook de verslagen van MattRob super... die DisneyCruise en nu rond Orlando, het maakt het zo 'echt'. En verder lees ik natuurlijk elke dag even bij op het FloridaForum.



Eigenlijk zou ik helemaal niet zoveel met Florida bezig moeten zijn, binnen 2 weken zitten we lekker 12 dagen op Kreta en dat vind ik ook leuk, maar dat vraagt natuurlijk lang niet zoveel voorbereiding. We hebben het sowieso pas een week geleden geboekt, maar zin hebben we wel. Heerlijk met de jongens dobberen in het zwembad en de zee. Ook hebben we met een vriendinnetje van de jongens (ze is pas 5 hoor :) ) afgesproken om een keer samen te gaan zwemmen, erg gezellig! Komt goed hoor Iris!



We zitten dus hier:




Nu nog even 3 daagjes werken.... dan vakantie!


Geen opmerkingen: