woensdag 25 maart 2009

25 maart - 25 april

Nog precies 1 maand tot vertrek!

Vandaag een vrije dag maar wel druk omdat de oudste weer met koorts uit school kwam (2e keer in 2,5 week tijd). Nu maar hopen dat hij in de komende maand wel weer goed gaat opknappen...gelukkig heeft hij nog genoeg tijd!

Ik heb vandaag even mijn Florida Kaboodle bijgewerkt. Dat is mijn digitale boodschappenlijstje. Elke keer als ik iets bedenk wat ik graag mee terug zou willen nemen uit Florida zet ik dat in het lijstje. Omdat er in de afgelopen tijd toch wel eens wat van geschrapt mocht worden heb ik het vanmorgen even opgeschoond (zo is er weer wat 'virtuele' ruimte in de koffer, haha).

Nog heel even en het is tijd om de koffers van zolder te halen, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met pakken.

Deze week kregen de kids een vakantielijst voor volgend schooljaar... laten ze nou volgend jaar ruim 2 weken schoolvakantie krijgen in mei (30 april t/m 16 mei)... wat jammer dat ze daar dit jaar zo moeilijk over deden en volgend jaar wel... nou ja, het biedt in ieder geval perspectief als we écht als Florida-verslaafden terugkomen :) ... Kunnen we gelijk weer boeken!

Geen opmerkingen: