maandag 23 maart 2009

Orlando-biebje

Ja, ik lijk zo langzamerhand wel een Orlando-bieb! Andy merkte gisteren al liefjes op dat ik toch al wel heel wat boeken had verzameld over Orlando de laatste tijd... ja, ik ben ook al zeker 10 maanden aan het plannen! Vandaag las ik op een ander blog dat er ook een boek over Seaworld bestaat, en er staat natuurlijk ook e.e.a. in over Discovery Cove. In het blogje stond ook waar het te bestellen was (bij Book Depository) dus gelijk maar even gedaan.

Verder heb ik al deze boeken:


die geleende van de vorige blog en een landkaart van Florida... Hmmm, denk niet dat alles meegaat in de koffer!
Vandaag ook nog even een mail gestuurd naar Seaworld om na te gaan of er een Elmo breakfast is in de meivakantie... de data nu gaan maar tot 19 april. Even afwachten dus maar!

1 opmerking:

Robert-Jan en Yvonne zei

Jemig, je koffers zitten gelijk op het maximum gewicht met al die boeken ! Maar wij hebben ook altijd een flinke verzameling hoor ;-) ! In ieder geval goed voorbereid !