donderdag 19 maart 2009

Nog 37 dagen!

We zitten onder de 40! Nog 37 dagen te gaan!





Deze week weer wat 'kleine' dingen geregeld. Via het Florida Forum kon ik aan een hele leuke Disney Planning DVD komen, erg bedankt!



Verder heb ik eindelijk (eindelijk?? haha) besloten om nu maar de PrePurchase van de Photopass CD te doen. Het leuke is dat je er eigenlijk geen risico mee loopt want als achteraf blijkt dat we veel te weinig leuke foto's hebben laten maken dan kunnen we de inlogcode (om te bestellen) weer terugsturen en krijgen we een full refund. En lukt het wel, dan hebben we een paar weken later ook leuke foto's waar ik zelf op sta... Normaal sta ik wel op het bewegende beeld (video) maar veel minder op de foto's omdat die camera meestal om mijn nek hangt :).

Aan die camera is trouwens nu een nieuwe all-round lens komen te hangen. Ik heb toch maar besloten om een 28-300 van Sigma eraan te hangen zodat ik van ver tot dichtbij in 1x alles binnen bereik heb. De recensies zijn goed als je een walk around lens wilt, ik moet nog erg wennen aan de beetje trage reactie van de lens.
Vandaag kreeg ik ook nog een Lonely Planet Florida van een collega (Stefanie bedankt!) dus ik heb weer wat leesvoer!

Nu maar weer verder aftellen...

Geen opmerkingen: