donderdag 12 maart 2009

Niet mee? Orlando, Griekenland?

De kids zijn deze week allebei onder de pannen met een fikse griep...nu gaat het alweer wat beter met ze maar nog steeds een beetje 'cranky'.
De jongste meldde vanmorgen dat ie helemaal niet mee wilde naar een park waar Playhouse Disney in het Engels is, hij wil het alleen maar in het Nederlands! Hmmm, tja, uhhhh.... Hopelijk trekt het snel bij en wil ie toch wel weer graag naar Disney!


Gister was ik met de oudste (6) naar het ziekenhuis en daar vroeg de 'mevrouw' aan hem of hij nog op vakantie ging...om de conversatie een beetje op gang te houden... Terwijl ik zat te wiebelen op mijn stoel om gretig antwoord te geven en honderduit te vertellen over onze komende trip hield hij het bij een zacht 'Ja hoor'. Anderhalf uur later kwam het hoge woord eruit, hij ging met het vliegtuig, moest de hele nacht vliegen naar.... Griekenland...Hrmpf...volgens mij haalt hij wat blogs (lees:vakanties) door elkaar...of is alleen mama zo über-enthousiast....?

1 opmerking:

Jacqueline zei

Hallo Karen,

Wat aardig dat je een reaktie heb achtergelaten. Het probleem is ondertussen wel opgelost met onze computer maar het heeft wel even wat strijd gekost. Op een gegeven moment waren we zelfs onze gehele internetverbinding kwijt. Gelukkig is mijn man heel vastberaden en heeft zich er als een pitbull opgestort. Nu werkt alles weer en ook mijn blog is weer okee.
Ik herken je enthousiasme heel erg. Ons huis staat ook bol van enthousiasme. Mijn dochter heeft het ook heel vaak over Disney maar dan wel over Parijs. Die kan Amerika maar niet plaatsen.... ja ze is drie wat wil je. Zou je me wat meer kunnen vertellen over die PhotoPass van je blog van 20 januari? Zijn dit dan speciale PhotoPasses? Je kan toch zowiezo op het park PhotoPasses kopen?

Groetjes
Jacqueline