vrijdag 24 april 2009

1 dag: Ingecheckt… we kunnen gaan!

Vanmorgen begon de laatste schooldag voor de oudste, de laatste werkdag voor Andy. De jongste was al vrij (onderbouw) maar ging lekker samen met z’n vriendinnetje Iris naar de NSO zodat ik de laatste spullen kon regelen en nog even de stad in kon (stel je toch voor dat je straks in Orlando niet kunt winkelen ;0) ).

Toen ik thuis kwam was het al half 3 en kon ik gaan inchecken. Na wat berichtjes heen en weer met Hannie (via het Florida Forum) (die ik niet persoonlijk maar intussen wel online ken, en die morgen in hetzelfde vliegtuig zit) ben ik op de United website aan het inchecken… ze willen (nog een keer) heel veel info dus het gaat niet zo snel als wanneer je binnen Europa vliegt). Uiteindelijk lukt het toch, kan ik de stoelen van Washington naar Orlando nog omzetten naar 2x2 (vinden we toch prettiger) in de Economy Plus. Van A’dam naar Washington in Economy Plus lijkt ons prettig maar we geven die 300 euro liever daar uit, dat doen we dus uiteindelijk maar niet.

Daarna snel lasagna gemaakt (op verzoek van Mauro als afscheid van Nederland, haha) en de kids opgehaald van de NSO. Net nog een paar buttons in elkaar geflanst met deze plaatjes erop:

iloveflstickerpantoneorwm3 aprilClub mayClub

Die kunnen in Disney op de rugzak, misschien gaat iemand ons herkennen :)

Wij zijn er helemaal klaar voor, de kids liggen in bed en wij gaan de laatste dingen opruimen zodat we morgen gelijk kunnen vertrekken, de volgende update is hopelijk vanuit sunny Florida!! Iedereen die ook gaat wensen we een hele fijne vakantie!

3 opmerkingen:

kimmie zei

Jullie ook een hele fijne vakantie en ik zal op de buttons letten

Jacqueline zei

Hoi Karen,

Ook jullie een hele fijne vakantie toegewens. Wij zijn nu drie dagen verder en genieten er enorm van. Het is wel vermoeiend maar ben heel blij dat we hier zijn.

Groetjes
Jacqueline

Dennis, Diana, Björn en Sven Oldenburger zei

Hele fijne vakantie natuurlijk! En leuk dat je je buttons toch nog ff hebt gemaakt: k ben benieuwd of jer er 'contact' door krijgt!!