vrijdag 10 april 2009

15 dagen: Picknick in Animal Kingdom

Toch nog iets van mijn gading gevonden deze week op DisBoards. Er gaat weer een nieuwe budget-optie beginnen, dit maal in Animal Kingdom. Eten daar is al duur genoeg en daarom vind ik dit heel leuk om uit te proberen op onze AK dag!

De Animal Kingdom Picknick! Er is keuze uit twee verschillende opties en binnen die opties zijn ook nog weer verschillend keuzes mogelijk (van bijv. de side-dishes en de desserts). Je kunt het volledige “menu” hier lezen. Het concept is simpel. Je bestelt minimaal 2 uur van te voren je picknick pakket en haalt het op het gewenste tijdstip af (en dan betaal je ook). Hieronder de voorbeelden van de lunch:

Optie 1:

Optie 2:

De koffer is inmiddels van zolder gehaald maar nu las ik op een ander blog weer iets over de afmetingen (maximaal 157 cm) (dus niet alleen het maximale gewicht) van de koffers… daar moet ik me maar weer in gaan verdiepen tijdens de Paas! Allemaal hele fijne Paasdagen gewenst!

1 opmerking:

Bianca zei

Jullie ook hele fijne paasdagen!