donderdag 9 april 2009

16 dagen: Vliegtax toch terug?

Wel een leuke om even te melden op mijn blog. Ik heb zojuist dit berichtje op het florida forum gezet in de hoop dat iemand anders er ook voordeel aan heeft:

Een hele leuke tip (ik wist niet of ik hier een apart topic van moest maken of dat het beter hier paste)....
Globe Reisbureau geeft vliegtax terug in de vorm van een tegoedbon.
Wij vliegen 25 april en komen dus niet in aanmerking voor het terugkrijgen van de vliegtax. Maar we hebben wel vandaag een tegoedbon van 180 euro opgehaald (4 x 45 euro) voor een andere reis die we in de toekomst kunnen boeken via Globe Reisbureau. Lees het artikel
hier . Na het overleggen van ons e-ticket (geboekt via cheaptickets.com) kregen we deze tegoedbon. Toch leuk als we deze zomer nog op vakantie willen, hij is geldig voor alle pakketreizen die bij Globe te boeken zijn (dus niet alleen Neckermann waar Globe bijhoort).
Ik vind t wel de moeite waard om jullie even te melden!

Countdown van vandaag: nog 16 dagen te gaan totdat we in het vliegtuig zitten.

1 opmerking:

Unknown zei

heee hoi! waarom zou je vliegtax kunnen terug krijgen is dat ook op andere reizen! mijn ouders vliegen ook heel wat af!

cheers! schiet nu toch wel erg op he! leuk!