woensdag 8 april 2009

17 days: Free Seaworld/DC DVD!

Gisteren was er een klein pakketje bij de post… een DVD:
P4070180

Het is de DVD Worlds of Discovery en je kunt hem hier bestellen (als je de eerste keer een Engelse postcode invult en de tweede keer een Nederlandse, dan lukt het! Tenminste bij ons!).

We zitten nu op 17 dagen… dus nog 2,5 week! Oftewel nog maar 8 (!!) werkdagen (voor mij dan!). Het gaat nu echt opschieten…

PS… Wat leuk dat ik zoveel lezers heb… volgens mij al mee dan ‘100’ bezoekers in april!! Ik zou het ook superleuk vinden als jullie af en toe een berichtje achterlaten!

6 opmerkingen:

Jacqueline zei

Hoi Karen,

Hierbij een reaktie van mij. Ik ben ok gelijk achter die DVD aangegaan. Was even zoeken naar een Engelse postcode want die had ik niet een twee drie paraat. Maar het is gelukt. Misschien ligt hij wel te wachten op ons als we terug komen maar dat mag de pret niet drukken.
Hoe kan je trouwens zien hoeveel bezoekers je hebt gehad??

Het duurt nu niet lang meer. Wij hebben nog maar 13 dagen te wachten

Groetjes
Jacqueline

Unknown zei

Wij hebben ook zojuist de DVD besteld. Hopen dat het lukt ;-)
Nog 12 dagen te gaan voor ons!
Groet,
Ron, Alexandra & Joy

Teleton zei

Heel leuk om de 'voorbereidende schermutselingen' en straks al jullie avonturen in Florida te kunnen volgen. Als jullie er nu al zoveel plezier in hebben, wat moet dat dan straks niet worden? Geniet er van!

Bianca zei

Ook wij hebben vandaag een DVD besteld. We hebben in eerste instantie de postcode van Buckingham Palace (SW1A 1AA) gebruikt en in tweede instantie onze eigen postcode. Ik hoop dat het goed gegaan is. Bedankt voor deze tip.

Heerlijk he zo aftellen, wij moeten nog 81 dagen wachten maar zijn ook al een tijdje bezig. Ik ga jullie weblog zeker volgen.

Groetjes,
Sjon, Bianca en Romy

famscheepensgoesorlando zei

hoi hoi
via het orlando forum hier verdwaald en natuurlijk ga ik jullie volgen via hier.
nog even en dan gaat het voor jullie beginnen.
je hebt een erg leuk blog gemaakt.

groetjes uit helmond marij

kris zei

hoi,

het is bijna zover voor jullie...ik hoop van harte dat jullie een supervakantie hebben. Voor ons is het nog een maandje, hopelijk komen jullie met heel goed nieuws terug over windsorhills..want daar gaan wij ook heen, zelfde accomodatie, enkel wat anders ingericht waarschijnlijk.

een fijne vakantie toegewenst.

kris, hilde, nathalie en david