donderdag 16 april 2009

Nog 9 dagen! Plaatjes-tour en SmartParking

image

Vanavond ben ik aan het puzzelen geweest met onze touringplans voor de kids! Het is een excel bestandje wat ik op Disboards heb gevonden en ik heb het aangevuld met plaatjes van internet die nog wat beter bij onze vakantie passen of onze kids meer aanspreken.

Zo hebben ze ook een beetje een indruk van wat ze te wachten staat, en vooral de oudste vindt dat erg prettig. Ik ben benieuwd of ze precies snappen wat ik met de plaatjes ongeveer bedoel!

Verder niet zoveel nieuws. Ik moest vandaag voor het werk in IJmuiden zijn en laat er nou net tegenover het gemeentehuis (waar ik moest zijn) een ANWB-kantoor zitten. Daar heb ik een TSA-slot en 2 TSA-kofferriemen gehaald zodat we weer op koers zitten wat de bagage betreft. Andy heeft vandaag nog voor de zekerheid even de ‘oude’ koffers opgemeten en die kwamen op 130 en op 159 cm… En we kopen er in de States dan wel bij wat we voor de terugreis nodig hebben haha!

Vandaag ontving ik trouwens ook een mail van SmartParking dat er veel drukte wordt verwacht in de meivakantie en een verwijzing naar P3 en (indien vol) naar P4. We zien het wel, we vertrekken op tijd naar Lang Parkeren zaterdag… We vinden het nog steeds ongelooflijk dat we 10 dagen parkeren voor 5 euro dus we gaan zien of het ook écht gaat lukken voor dat geld!

5 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Karen,

Bedankt voor je aanbod van de sunscreen, maar het toeval wil, dat Ingrid, een andere lezeres, hier volgende week zal zijn en zij brengt een paar flessen mee. Veel plezier in Florida, ik ben wel jaloers, hoor, heerlijk, die warmte daar.

Groetjes,

Petra

famscheepensgoesorlando zei

hoi hoi
wat een onzetend leuk schema heb je gemaakt voor je kids.
ziet er echt toppie uit.
vooral de picto`s erbij maakt het erg duidelijk denk ik.
gr marij

Sjon en Bianca zei

Hoi Karen,

Wat leuk dat excel bestand. Ik heb gekeken op de site van Disboards, maar kan de topic niet vinden. Kun je me een handje op weg helpen?

Bianca

cloggie68 zei

@Sjobia, ik kan helaas je profiel niet zien en dus je niet terugmailen. Als je dit leest, ik wil het bestand je met liefde even mailen!

Sjon en Bianca zei

Karen,

Sorry, ik dacht dat het allemaal zichtbaar was. Ik snapte ook al niet waarom ik geen meldingen krijg als je geupdate hebt. Mijn emailadres is: sjobia@planet.nl

Groetjes,
Bianca

PS vast een goede vlucht gewenst zaterdag.